آیا انگور برای کاهش وزن مفید است؟

انگور چقدر برای کاهش وزن مفید است؟

مانند بیشتر میوه ها، انگور نیز برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب خوبی است.

مطالعات نشان می دهد که خوردن میوه بیشتر در روز احتمال افزایش وزن را کاهش می دهد . این به این دلیل است که میوه ها بدون کالری قابل توجهی به احساس سیری کمک می کنند.

علاوه بر این، ترکیباتی که به عنوان فیتوکمیکال موجود در میوه ها شناخته می شوند، اثرات ضد چاقی دارند .

با این حال، خوردن انگور کاهش وزن را تضمین نمی کند و تنها بخشی از یک برنامه کاهش وزن است. آنچه در بقیه زمان می خورید نیز مهم است.

اگر انگور دوست دارید و در تلاش برای کاهش وزن هستید، ادامه دهید و آن را بخورید. اما رژیم غذایی متعادلی را هدف قرار دهید که شامل منابع مختلف کربوهیدرات‌های پیچیده، پروتئین‌های بدون چربی و چربی‌های غیراشباع باشد تا نتایج طولانی‌مدت را مشاهده کنید .

و فراموش نکنید که برای مشاهده پیشرفت در مقیاس، باید کسری کالری سالمی داشته باشید . به عبارت دیگر، بدن شما باید بیش از آنچه که دریافت می کند کالری بسوزاند.

می توانید از ماشین حساب کسری کالری ما استفاده کنید تا بفهمید که برای شما چگونه باید باشد. اما مطمئن شوید که برای تعیین هدف کمبود کالری که برای بدن شما مناسب است، با پزشک خود نیز صحبت کنید.

چرا انگور می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

می دانیم که انگور برای کاهش وزن مفید است. اما دقیقاً چه چیزی در مورد این میوه وجود دارد که از کاهش وزن کمک می کند؟

چگالی کالری کم

انگور نیز مانند هندوانه بیشتر از آب تشکیل شده است . این کار باعث کاهش تراکم کالری آنها می شود و در عین حال آنها را بسیار سیرکننده می کند – همه اینها بدون ایجاد کاهش قابل توجهی در کالری دریافتی روزانه شما.

سیری حاصل به شما کمک می‌کند تا به سراغ میان‌وعده‌هایی با تراکم کالری بالاتر نروید که ممکن است مانع از دستیابی به کسری کالری شخصی مورد نیاز برای رسیدن به هدف کاهش وزن شود.

هنگام مقایسه یک وعده انگور با کشمش، که فقط 15 درصد محتوای آب دارد، به وضوح می توانید تأثیر محتوای آب بر کالری را مشاهده کنید .

  • 1 فنجان انگور = 62 کالری
  • 1 فنجان کشمش = 434 کالری

این یک تفاوت 600 درصدی در کالری است – و کشمش به دلیل این تراکم کالری بالاتر، گرسنگی شما را به همان روشی که انگور می تواند برطرف نمی کند.

در Noom Weight، ما انگور را به عنوان یک غذای “سبز” در سیستم سه رنگ خود طبقه بندی می کنیم که نشان دهنده یک ماده غذایی با کمترین تراکم کالری و/یا بالاترین غلظت تغذیه است.

فیبر به شما کمک می کند سیر بمانید

انگور منبع فیبر است و مطالعات نشان می دهد که مصرف بیشتر فیبر با کاهش وزن بیشتر مرتبط است.

تحقیقات اشاره می‌کند که فیبر بر «تنظیم اشتها» تأثیر می‌گذارد ، زیرا وقتی در تماس با آب در معده قرار می‌گیرد، منبسط می‌شود – که منجر به احساس سیری می‌شود.

فیبر همچنین مدت زمانی را که بدن صرف هضم غذا می کند افزایش می دهد. و هر چه مدت زمان بیشتری غذا در سیستم شما باقی بماند، مدت بیشتری احساس سیری خواهید کرد. این افزایش سیری به شما کمک می کند از پرخوری جلوگیری کنید، بنابراین در مسیر اهداف کاهش وزن خود باقی خواهید ماند.

یک فنجان انگور 0.8 گرم فیبر رژیمی دارد. در حالی که این مقدار کمی است، هر ذره برای رسیدن به توصیه USDA که 14 گرم فیبر در هر 1000 کالری است، اهمیت دارد.

شیرینی شما را راضی می کند

در Noom Weight، ما افراد را تشویق می‌کنیم که هوس‌های خود را در حد اعتدال ارضا کنند. به این ترتیب، شما خود را محروم نمی کنید و همچنان می توانید در مسیر رسیدن به اهداف کاهش وزن خود بمانید.

اگر متوجه شدید که هوس چیزی شیرین می کنید، گزینه بدی نیست که به میوه هایی مانند انگور روی آورید.

قندهای طبیعی موجود در انگور، بدون افزایش قابل توجه سطح قند خون، شیرینی دندان شما را راضی می کند. بیشتر انگورها دارای شاخص گلیسمی پایینی هستند و یک مطالعه دانشکده بهداشت عمومی هاروارد اشاره می کند که خوردن انگور خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد .

با خوردن انگور، میل به دستیابی به غذاها و نوشیدنی‌هایی با قندهای افزوده بالا را نیز کاهش می‌دهید که می‌تواند باعث افزایش وزن شود .

انگور در هر فنجان 15 گرم قند دارد، اما قند طبیعی آن عوارض جانبی مشابه شکر افزوده را ندارد .

البته، مطمئن شوید که با پزشک یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید اگر شرایطی دارید که بر میزان قندی که باید بخورید تأثیر می گذارد.

برای کاهش وزن روزانه چند عدد انگور بخوریم؟

هیچ اندازه “درست” انگور وجود ندارد که باید برای کاهش وزن مصرف کنید.

توصیه می کنیم از توصیه وزارت کشاورزی ایالات متحده برای 1.5 تا 2 فنجان میوه در روز برای زنان یا 2 تا 2.5 فنجان برای مردان پیروی کنید – اما مصرف میوه شما نباید فقط شامل انگور باشد.

بهتر است از انواع میوه ها استفاده کنید. به این ترتیب، متنوع‌ترین طیف مواد مغذی را دریافت می‌کنید و تغذیه سالم خسته کننده به نظر نمی‌رسد. هر چه بیشتر از رژیم کاهش وزن خود لذت ببرید، احتمال اینکه به آن پایبند باشید بیشتر می شود.

انگور چه فواید دیگری برای سلامتی دارد؟

با وجود اندازه کوچک، فواید سلامتی انگور فراوان است. این میوه ها مملو از ترکیبات گیاهی هستند که از سلامت و تندرستی کلی شما حمایت می کنند.

کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها

مطالعات نشان می دهد که رسوراترول، یک آنتی اکسیدان موجود در پوست انگور، دارای اثرات ضد سرطانی است .

طبق گفته موسسه تحقیقات سرطان آمریکا، رسوراترول “تمام مراحل رشد و پیشرفت” سرطان هایی مانند پوست، سینه، روده بزرگ، پروستات، کبد و ریه را مهار می کند.

به خاطر داشته باشید که برای دریافت مقدار قابل توجهی رسوراترول در بدن خود باید به طور مداوم مقدار زیادی انگور بخورید.

انگور همچنین دارای غلظت بالایی از فلاونوئیدها است، یک ترکیب طبیعی که نشان داده شده است که سلول های سرطانی را از گسترش سرکوب می کند .

کاهش کلسترول LDL

نشان داده شده است که نوع خاصی از فلاونوئید موجود در انگور به نام پروآنتوسیانیدین به کنترل کلسترول کمک می کند.

انگور همچنین دارای پکتین است، نوعی فیبر محلول که می تواند سطح کلسترول LDL را کاهش دهد .

کاهش فشار خون

انگور سدیم کم و پتاسیم بالایی دارد که هر دو فشار خون را تنظیم می کنند.

مطالعات همچنین نشان می دهد که ترکیبات فنلی مختلف در انگور می تواند فشار خون را نیز کاهش دهد.

بهبود سلامت قلب

تحقیقات نشان می دهد که ترکیبات فنلی موجود در انگور می تواند التهاب را کاهش دهد و بر عوامل خطر اصلی بیماری های قلبی عروقی تأثیر بگذارد .

علاوه بر این، رسوراترول و آنتی اکسیدان دیگر انگور، کورستین، به پیشگیری از بیماری قلبی کمک می کنند .

بهترین انگور برای کاهش وزن چیست؟

انواع مختلف انگور از نظر تراکم کالری تقریباً یکسان هستند، بنابراین هیچ انگوری وجود ندارد که برای کاهش وزن بهتر باشد.

با این حال، انگور از نظر ارزش غذایی کلی متفاوت است. انگورهای تیره‌تر مانند کنکورد و بنفش ظرفیت آنتی‌اکسیدانی بیشتری نسبت به انگورهای قرمز و سبز دارند.

بهترین راه های آماده سازی انگور برای کاهش وزن چیست؟

برای لذت بردن از انگور به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم، لازم نیست کاری برای انگور انجام دهید. خوردن آنها به صورت ساده در واقع بهترین روش کم کالری برای کاهش وزن است.

خوردن انگور کامل را به نوشیدنی هایی مانند آب انگور ترجیح دهید. در حالی که انگور کامل فقط 15 گرم شکر در هر فنجان دارد، آب انگور 36 گرم دارد و آب آن شما را سیر نمی کند.

اگر به دنبال راه هایی برای تنوع در وعده های غذایی خود هستید، در اینجا چند راه سرگرم کننده و سالم برای لذت بردن از انگور در طول سفر کاهش وزن خود آورده شده است.

آنها را از انگور بشویید و بخورید

انگور ساده یک میان وعده کم دردسر است که می توانید به راحتی در سفر با خود ببرید.

در ماه‌های گرم‌تر، انگور منجمد را امتحان کنید تا یک خوراکی شیرین و خنک داشته باشید.

آنها را با سایر میوه ها یا سبزیجات جفت کنید

سعی کنید سالاد میوه خود را درست کنید – انگور در کنار میوه هایی مانند سیب، زغال اخته، گریپ فروت و توت فرنگی به خوبی کار می کند.

یا، برای خوردن خوشمزه‌تر، این دستور غذایی سرشار از ویتامین برای کلم بروکسل، گردو و انگور بو داده را بررسی کنید .

آنها را به یک ظرف پروتئینی خوشمزه و بدون چربی اضافه کنید

با افزودن انگور به یک وعده غذایی با پروتئین بالا، طعم شیرینی را اضافه می‌کنید و در عین حال سیری و سیری خود را تضمین می‌کنید.

برای ناهار بعدی خود سالاد مرغ ماست یونانی را امتحان کنید . یا شام را با این دستور پخت مرغ ورقه‌ای نیویورک تایمز با موسیر و انگور میل کنید .

آیا می خواهید درباره بهترین میوه ها برای کاهش وزن بیشتر بدانید؟

انگور میوه ای عالی برای خوردن برای کاهش وزن پایدار است، اما تنها میوه ای نیست که می تواند از اهداف سلامتی شما حمایت کند.

رنگین کمانی از میوه‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا زمانی که در تلاش برای کاهش وزن هستید، تا آنجایی که طعم‌ها و طعم‌ها پیش می‌رود، چیزهای جالبی را حفظ کنید. و همچنین دارای طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

دفعه بعد که به خرید مواد غذایی می روید، این میوه های برتر را برای کاهش وزن به لیست خود اضافه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.